Nov 29, 2010

Project Disember DJ2B - 31 blogger

|

السلام عليكم




Entri kali ni khas buat Cikgu Dahlia atau dikenali sebagai Kak Dahlia, pengajur projek yg. julung2 kali diadakan. Saya dan dia saling berkunjungan belum genap sebulan pun. Dalam bulan November ni laa. Hmm, walaupun tak sampai sebulan berkenalan, tapi saya rasa macam dah kenal lama sebab akak ni mudah didekati dan mudah mesra. seronok sangat... =)

Gambar dekat bawah ni, adalah komen terbaru akak Dahlia di blog Neo Khilafah:


 
alang-alang akak da ajak - "Jom Join Projek Disember DJ2B - 31Blogger" . Ape lagi... :D

Jadi, diringkaskan cerite, saya nak join projek ni sebab...

I: Saya masih lagi baru walaupun buat blog sejak tahun 2009, tapi baru bulan ni saya seriyes blogging dan blogwalking. Ala-ala Newbie gak laa... 

II: Saya jangka traffic di blog Neokhilafah akan berkurang sebab saya akan mengikuti Latihan Kem Tahunan PALAPES Darat dan program-program lain dalam masa terdekat ni. Jadi, peluang keemasanlah bagi saya untuk join projek yang boleh bantu saya untuk up traffic nanti

III : Saya yakin dengan projek ni, Neokhilafah akan lebih dikenali oleh blogger2 ternama. InsyaAllah x jadi masalah bagi DJ sebab DJ adalah otai blog, bukti nyer follower da lebih 2000 ... x caye gi laa tengok. Klik butang ni


2 comments:

Cikgu Dahlia said...

hehe..ramai gak ni trafik sini :D
ANYWAY,memang sayang ke template ni?
sis agak pening...

Leftenan Muda Mohd Adhwa Yahaya said...

sayang laa... walaupun template ni kelas ke tiga, dia punyer css pun agak stubborn... tp ni laa first template yg paling berpuas hati pernah sy miliki... akak pening tang maner?

Followers

Total Pageviews