Jun 28, 2010

Ceramah Isra' Mikraj Antara Iman & Kufur ( X-klusif )

|
Assalamu’alaikum...







URL To Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=g1CoALmsCTg

Pendedahan ekslusif dari Neokhilafah, semalam 14 Rejab 1431 bersamaan 27 Jun 2010 di Masjid Mutiara Rini, JB telah diadakan Ceramah Israk Mikraj Antara Iman & kufur yang telah disampaikan oleh Al-Fadhil Ustaz Zamihan Bin Mat Zin Al-Ghori ( JAKIM ) .

Dalam Ceramah tersebut, diceritakan tentang sirah agung , Peristiwa Isra’ Mikraj yang di hujah dari sudut keimanan dan kaitan dengan aqidah umat Islam. Beliau turut mendedahkan hal tentang bagaimana Jibril mengelakkan spekulasi oleh kaum musyrukin ke atas Nabi Muhammad dengan bertamu ke rumah Rasulullah melalui bahagian atap rumah Rasulullah. Dari titik ini... Al-Fadhil ustaz turut ingin berkongsi SPEKULASI yang berlaku ke atas beliau, yang juga akhir-akhir ini beliau diburu pelbagai pihak dan hangat di ruang media Malaysia.

Petikan ceramah :
Pembohongan media ke atas Ustaz Zamihan Mat Zin..."Saya x sebut pun Dato' Shahidan Kassim... Tuan Guru Hj Hadi... Dr. Juanda... " , - Spekulasi ke atas Ustaz Zamihan

Perkongsian ini bertujuan untuk kita sama-sama mencari titik dan jalur penyelesaian berkaitan isu-isu semasa serta memulihkan hubungan pelbagai pihak yang bergolak di Malaysia terutama melibatkan pemimpin negara, ulama’, rakyat dan sesiapa sahaja.

Turut dimuatkan dalam entri kali ini dengan ceramah penuh yang baoleh dimuat turun melalui link yang disediakan di bawah

(P/s: Kualiti kilp rendah kerana dirakam melalui telefon mobil) 

Jazakallahu Khairan Jazak


Muat Turun Klip Ceramah Sepenuhnya Di Bawah










"Ke Arah Menuju Perpaduan & Persefahaman Melalui Pemikiran Rasional Berlandaskan Sumber Islam"

0 comments:

Followers

Total Pageviews