Jul 12, 2010

Muat Turun DIP E-book

|









Asslamu'alaikum,
Promosi Jom Solat Dhuha ini merupakan langkah awal yang diambil oleh pihak admin bagi memasak asas hablum minallah ( hubungan dgn. Allah ) supaya kelak ummah sejagat mudah untuk menerima Islam sebagai cara hidup. 

Lebih-lebih lagi sebagai 'worming up' kepada program yang akan berlangsung iaitu Ledakkan Makrifatullah. Insya-Allah, dengan adanya pengisian seperti ini, pembudayaan ilmu seperti sering diwar-warkan oleh Yg Berbahagia Dato' Prof. Ir. Dr. Zaini Bin Ujang ( NC UTM Tercinta ) akan berkembang dan memansuhkan budaya-budaya yang bertentangan seperti yg para pembaca maklum. 

Tiada lagi masalah ketandusan akhlak, kurangnya masalah disiplin, tiada lagi kelihatan Pak Guard UTM susah payah mencegah 'belangkas-belangkas', tiada lagi noda hitam di hati setelah cahaya Iman & Islam menerangi dan memenuhi lubuk hati setiap insan.

Insya-Allah dengan usaha yang sedikit yang juga bermula dari sekecil-kecil perkara akan rancak menuju dan menyaksikan realiti marhalah amal. Mulanya dari Insan, Keluarga, Masyarakat, Negara ( Daulah ), Khilafah, Empayar seterusnya UA. Ini semua demi untuk menjaga Maqasid Shar'ie dan menegakkan Kalimah Thaiyibah ( La Ilaha Illallah Muhammadur Rasulullah - Tiada Tuhan Melainkan Allah, Muhammad s.a.w Pesuruh Allah )

Jazakallahu Khairan Jazak...

0 comments:

Followers

Total Pageviews